Starten bij Sgooiers

Plaats reactie
Died1010
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 30 jan , 2023 1:38 pm

Starten bij Sgooiers

Bericht door Died1010 »

Hallo allemaal,

Vanaf eind april start mijn dochtertje na gesprekken op het huidige kinderdagverblijf, voor 1 dag in de week bij Sgooiers. Zijn één van jullie daarmee bekend? Wij zijn bij een open-dag geweest en wij voelde zoveel erkenning en ook duidelijkheid over dat wij het goed zien. Wij zagen ook gelijk onze dochter op bloeien. Omdat het wat verder weg is starten wij eerst met 1 dag in de week en 2 dagen nog op de reguliere opvang.

Huidige kinderdagverblijf heeft ook aangegeven dat ze steeds meer zien dat onze dochter zich aanpast en niet alles laat zien.

Ik vind het ook wel echt spannend en hoop dat ze het wel leuk ook blijft vinden om naar haar huidige kinderdagverblijf te blijven gaan.

boom
Site Admin
Berichten: 922
Lid geworden op: wo 17 feb , 2021 1:19 pm

Re: Starten bij Sgooiers

Bericht door boom »

Ervaringen met scholen, kdv en bureaus mogen niet worden gedeeld op het forum, graag jullie reacties over ervaringen alleen per pb.
Veel wind is oké, zorg enkel voor stevige wortels. 🌳

Died1010
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 30 jan , 2023 1:38 pm

Re: Starten bij Sgooiers

Bericht door Died1010 »

Oh excuses! Dat is mij even ontgaan. Je mag het bericht anders ook wel verwijderen, dat is geen probleem!

Nogmaals excuses!

Liefs,

merriedroom
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 26 feb , 2021 4:41 pm

Re: Starten bij Sgooiers

Bericht door merriedroom »

Je mag wel om ervaringen vragen ;) maar de ervaringen zelf moeten in een pb aan jou en niet open op dit forum.

Ik heb geen ervaringen om te delen.

sanneroos
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 29 jun , 2022 11:15 am

Re: Starten bij Sgooiers

Bericht door sanneroos »

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Plaats reactie