Kamp Peers2play in meivakantie

Voor alle ervaringen met hb kids en teens op de middelbare school en thuis.
Plaats reactie
Lotje72
Berichten: 56
Lid geworden op: di 02 mar , 2021 10:08 am

Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door Lotje72 »

Even een tip. Mijn dochter zou vorig jaar voor het eerst meegaan met https://peers2play.nl/. Het kamp werd toen afgelast. Zondag kregen we een mail dat het kamp hoogstwaarschijnlijk 3-7 mei door kan gaan (met sneltests / kampbubbel).

Zij mailden eerst de oud-deelnemers. Als het goed is wordt de inschrijving vandaag opengezet voor andere geïnteresseerden. Kamp van dochter is voor VO en groep 8, vandaar dat ik dit in 'Middelbare schooljeugd' heb gezet. Mogelijk hebben ze ook een kamp voor jongere kinderen (website heeft nu nog geen info). Mijn zoon is een paar jaar geleden mee geweest en had een leuke week. Duimen dus.
Moeder van zoon (2006, HB/ASS) en dochter (2009, HB/ASS)

ElisHug
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 15 mar , 2021 1:00 pm

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door ElisHug »

Lotje72 schreef:
wo 21 apr , 2021 7:31 am
Even een tip. Mijn dochter zou vorig jaar voor het eerst meegaan met https://peers2play.nl/. Het kamp werd toen afgelast. Zondag kregen we een mail dat het kamp hoogstwaarschijnlijk 3-7 mei door kan gaan (met sneltests / kampbubbel).

Zij mailden eerst de oud-deelnemers. Als het goed is wordt de inschrijving vandaag opengezet voor andere geïnteresseerden. Kamp van dochter is voor VO en groep 8, vandaar dat ik dit in 'Middelbare schooljeugd' heb gezet. Mogelijk hebben ze ook een kamp voor jongere kinderen (website heeft nu nog geen info). Mijn zoon is een paar jaar geleden mee geweest en had een leuke week. Duimen dus.
Als het doorgaat (ik duim heel hard) gaat mijn oudste dochter ook mee!

Lotje72
Berichten: 56
Lid geworden op: di 02 mar , 2021 10:08 am

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door Lotje72 »

Nog steeds wachten op de vergunning, maar wel al bericht dat er inmiddels een wachtlijst is. Blijven duimen maar...
Moeder van zoon (2006, HB/ASS) en dochter (2009, HB/ASS)

ElisHug
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 15 mar , 2021 1:00 pm

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door ElisHug »

Ik heb hetzelfde bericht gehad. Nog steeds geen uitsluitsel helaas. Ik hoop zo dat het door kan gaan!

ElisHug
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 15 mar , 2021 1:00 pm

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door ElisHug »

Oudste gaat vanmiddag naar het kamp :dance: . Ik hoop zo dat ze goed aansluiting vindt en dat ze en leuke week gaat hebben!!

Gebruikersavatar
Paula
Berichten: 468
Lid geworden op: za 27 feb , 2021 6:34 pm

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door Paula »

Mijn oudste vond de kampen altijd erg leuk!

Ollie
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 26 feb , 2021 7:50 pm

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door Ollie »

Wat fijn Elishug! Ik ben heel benieuwd hoe ze het vindt.

Onze oudste zou in de herfstvakantie voor het eerst gaan, maar dat werd tot haar grote spijt afgeblazen. Ze zit nog niet in groep 8, dus deze gaat ook aan haar voorbij. Wie weet in de zomer.

evyla
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 01 mar , 2021 11:53 am

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door evyla »

Jammer dat ik het nu pas lees...
inmiddels is het kamp geweest en zoon heeft het erg naar zijn zin gehad. Wij, of althans onze beide kinderen, zijn al een jaar of 8 kind aan huis bij de p2p kampen. Minstens 3x per jaar zijn ze er bij. De oudste is een tijdje niet mee geweest, maar heeft de draad de laatste 2x weer opgepakt. De jongste kon deze keer helaas niet mee vanwege een belangrijke afspraak in het transgender traject. Nu met Corona is er een bubbel anders had hij voor en na aan kunnen haken.

Waren jullie kinderen ook enthousiast?

Maccupid
Berichten: 49
Lid geworden op: za 27 feb , 2021 8:25 pm

Re: Kamp Peers2play in meivakantie

Bericht door Maccupid »

Zoon gaat deze zomer weer!

Plaats reactie