Het is nu 21 aug 2018, 16:49

Pagina 3 van 3 [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: eigen schoolperiode
BerichtGeplaatst: 28 nov 2017, 10:15 
Volwassene

Mijn basisschoolperiode vond ik vreselijk. Het was heel vaag allemaal ik voelde me gepest en buitengesloten, ik vond wat de docent vertelde simpel maar zodra ik het moest doen had ik er geen zin in, kon me slecht concentreren. Ik kan me herinneren dat ik getest ben en dat ik tijdens die test bewust dingen fout deed, puur en alleen omdat ik wist dat ik getest werd omdat ze me een jaartje over wilden laten doen. Ik weet ook dat uit die test kwam dat ik gewoon goed kon leren en over zou moeten gaan maar dat mijn gedrag erg jong was.

Zitten blijven heeft weinig geholpen.

Toen de mavo, ik werd nog steeds buitengesloten en gepest. Ik maakte het maakwerk (om zo geen gedoe te hebben) en maakte proefwerken zonder te leren. Ik had een diploma's met 7ens en 8en.

MBO --> Voelde me buitengesloten maar was ondertussen gewoon sociaal onhandig geworden, kon me niet voorstellen dat iemand contact met mij wilde maken. Maakte iemand contact dan begreep ik nou echt niet wat ze leuk vonden aan een avondje stappen en stomdronken een shoarmazaak binnenlopen. :shock: Op de mavo werkte het huiswerk alleen maken en niet leren voor proefwerken dus dat heb ik voortgezet. Ik slaagde met 2 7ens, 4 8en, 4 9ens en een 10.

HBO --> Contacten liepen wat beter, klasgenoten deden er zelfs moeite voor en dat heeft mij wat geholpen, ik kreeg het gezellig maar voelde me nog steeds erg onzeker. Ik bleef hoge cijfers halen met alleen maakwerk. Heb in het laatste jaar wel een keer een vak moeten herkansen, dat was echt een "stamp"vak en het was in de periode van het overlijden van mijn opa. Ik ken mijn cijferlijst niet meer uit mijn hoofd, maar ik weet dat er een heleboel 9ens en 10en op stonden.

Pagina 3 van 3 [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3