Het is nu 16 okt 2019, 01:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Geert Wilders
BerichtGeplaatst: 08 jan 2011, 16:33 
inactief

Ik kan het niet laten om een topic over politiek te starten en dan met name Geert Wilders.
Schrijf hier wat je van zijn ideeën over immigratie/Islam en al die andere standpunten van hem.
En uiteraard... discussieer erover...

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel: Re: Geert Wilders
BerichtGeplaatst: 08 jan 2011, 17:11 
Volwassene

PeaceWorld schreef:
Ik kan het niet laten om een topic over politiek te starten en dan met name Geert Wilders.
Schrijf hier wat je vindt van zijn ideeën over immigratie/Islam en al die andere standpunten van hem.

En wat vind je zelf? Als topicstarter lijkt het me dat jij de eerste mag zijn om je mening te geven.

Wijsheid verwerven, inzicht verkrijgen, dat moet je boven alles gaan. Houd de wijsheid in ere, dan zal ze je groot maken; omhels haar, dan zal ze je aanzien geven. Zij zal de kroon op je hoofd zijn, de krans om je schouders.De Bijbel, Spreuken 4:7-9

BerichtGeplaatst: 08 jan 2011, 17:51 
inactief

Smaragd schreef:
PeaceWorld schreef:
Schrijf hier wat je vindt van zijn ideeën over immigratie/Islam en al die andere standpunten van hem.

En wat vind je zelf? Als topicstarter lijkt het me dat jij de eerste mag zijn om je mening te geven.

Als je erom vraagt...

Wilders overdrijft,ik denk niet dat je bang moet zijn voor een Moslim overheersing in Nederland.
Dat denk ik door de volgende dingen:
Een Turkse Moslim zal nooit op een Marokkaanse Moslim stemmen en andersom,er zijn niet voor niets Turkse en Marokkaanse Moskeeën.

Ik weet niet hoe de verdeling onder Nederlandse Moslims is tussen Soennieten en Sjiieten,maar die zullen ook niet snel op elkaar stemmen.

Kinderen van allochtone Moslims gaan zich toch aanpassen aan de westerse leefstijl,misschien niet meteen de 2e generatie,maar uiteindelijk toch wel en dan zullen ze niet dezelfde ideeën hebben als hun vaders/opa's en met ideeën bedoel ik dan dingen als Sharia invoeren.

Dit argument baseer ik op cijfers uit 2008,dus ik weet niet helemaal precies hoe dat in 2010 geweest is.
In 2008 kwamen er 140.000 immigranten naar Nederland en de meeste mensen kwamen uit de landen uit oost-Europa,dus dat zullen hoogst waarschijnlijk geen Moslims zijn.
Een Moslim meerderheid komt alleen door immigranten,want de huidige Moslimbevolking in Nederland komt niet in de meerderheid zonder immigranten,of het geboortecijfer van de Moslims moet veel hoger liggen dan van de niet-Moslims en zelfs dan duurt het nog een poos voordat ze de niet-Moslims hebben achterhaald.
En aangezien er niet heel veel Moslims bijkwamen in 2008 concludeer ik dat het een poos zou duren voordat er een Moslim meerderheid zou kunnen komen en dan heb je nog de dingen die ik hierboven noem.

BerichtGeplaatst: 08 jan 2011, 18:52 
inactief

Eerlijk gezegd vind ik dat Wilders al veel te veel aandacht krijgt... :wink:

BerichtGeplaatst: 08 jan 2011, 19:13 
inactief

kuka schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat Wilders al veel te veel aandacht krijgt... :wink:

Tja als je maar negatieve boodschappen rondbazuint dan krijg je wel aandacht...

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]