Het is nu 26 aug 2019, 01:05

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vacature Regenboog Kortenhoef 4-5
BerichtGeplaatst: 04 jul 2019, 14:55 
Volwassene

In de klas van mijn zoon hebben ze volgend jaar nog een vacature op de donderdag en vrijdag.

Het gaat om de prismagroep (hb onderwijs) 4-5. Een superleuke groep die afgelopen schooljaar is opgestart door twee enthousiaste juffen. Helaas hebben zij allebei een ander pad te bewandelen volgend schooljaar (wat los staat van hun ervaringen met de groep en de school). De groep staat dus stevig en heeft weer van die leuke bevlogen leerkrachten nodig!

Voor de ma, di, wo is iemand gevonden. Zij is startend en heeft nog niet veel ervaring. Hoe fijn zou het zijn als er iemand naast komt die al wat meer levenservaring heeft en ervaring met HB-kinderen!

De Regenboog is een regulier christelijk dorpsschooltje met een open karakter. Als je twee jaar geleden tegen mij zou hebben gezegd dat mijn zoon naar een christelijk dorpsschooltje zou gaan, nota bene buiten onze eigen woonplaats... hahahaha, dan had ik je voor gek verklaard! Maar het is een fijne school, waar iedereen welkom is, ongeacht religie of achtergrond. Respect voor elkaar is een groot goed.
Naast de prisma 4-5 zijn er nog twee prisma's 6-7-8. Met voornamelijk ervaren leerkrachten op de groep. Daarnaast heeft de school voor alle leerjaren een reguliere groep, waaronder dit jaar ook een 2-3.

Lijkt het je wat? Wil je meer weten? Vraag gerust, of neem even contact op met de directeur van de school: Edwin Nelemans.
(Overigens, als september je wat te vlot is, er is ip intern een oplossing gevonden, dus laat je daar niet door afschrikken!)

Profiel Stuur privébericht  

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ]