Het is nu 10 aug 2020, 20:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eindexamenjaar 2020/2021
BerichtGeplaatst: 28 jul 2020, 22:44 
Volwassene

Volgens mij was het draadje van “The year of 2021” er nog niet.

Dochter doet komend jaar eindexamen vwo. Ze gaat het jaar in met hele goede cijfers, maar heeft al aangekondigd hoe dan ook extreem te gaan stressen voor alle schoolexamens en zo nodig nog meer voor de centrale examens. Gaat lekker jaartje worden dit dus! :lol:

Deze vakantie gaat ze nog twee weken zonder ons weg. Ze regelt het allemaal heel goed voor zichzelf, heeft ons nog nauwelijks nodig voor dingen. Zo was ze eigenlijk als kleutertje al, riep al op haar elfde dat ze op kamers wilde, maar nu is het dan na jaren “grootspraak” bijna echt zover: dit wordt haar laatste jaar thuis! Na haar eindexamen zal ze een jaar als au pair naar het buitenland gaan en daarna gaan studeren. Kleine meisjes worden groot... [blossom] :inlv1:

Berichttitel: Re: Eindexamenjaar 2020/2021
BerichtGeplaatst: 31 jul 2020, 15:14 
Volwassene

Leuke plannen allemaal van je dochter, Boom.
Onze dochter gaat een midweek weg in een huisje met vriendinnen. Over volgend jaar maakt ze zich nog niet veel zorgen. Ze staat er goed voor. Voor de vakantie hebben ze veel toetsen en SE's gemaakt op school, dus die zijn achter de rug.
Op de school van mijn nichtje hebben ze alle SE's naar volgend schooljaar verplaatst en ook geen rapporten uitgedeeld. Blijkbaar kan dat ook.

Alleen de definitieve studiekeuze is nog een vraagteken, hoewel ze een eerste voorkeur heeft. We wonen op reisafstand van allerlei universiteiten. Ik merk dat ik stiekem hoop dat ze eerst nog thuis blijft wonen. Maar als ze iets verder weg kiest, kan dat natuurlijk ook en zal ze wel op kamers gaan.

Profiel Stuur privébericht  

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]