Het is nu 13 dec 2018, 09:34

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: resultaat van terugstap naar regulier ...
BerichtGeplaatst: 04 jul 2014, 17:55 
inactief

Onze zoon is een maand of twee geleden van Leonardo naar regulier terug gegaan. En wat ben ik blij!!! Ik hoorde gisteren wat ze allemaal gedaan hebben in deze korte tijd en we zien dat hij op alle vlakken voorruit is gegaan en dat terwijl hij al super scoorde!
Op dit moment zit hij in groep 4 en hij zou gezien de resultaten met gemak naar groep 6 kunnen. Hij scoort op alle terreinen minimaal een jaar vooruit. Hij is doorgetoetst op rekenen en valt bij E7 uit. Hij is AVI uit dus dat is alleen nog leeskm maken...
Helaas is de huidige groep 5 en dus de 6 van komend jaar een klas met veel problemen en hoewel de school aangeeft dat onze zoon een goede invloed zou kunnen zijn op de groep, kiezen ze er voor om naar zijn welzijn te kijken en hem niet in die groep te plaatsen, hij zou er ws niet gelukkiger van worden en dat is een geweldige reden vind ik om niet door te stromen....
Voor rekenen gaat hij wel naar groep 6 komend jaar en ook op andere terreinen zullen ze hem veel verrijking, verbreding en versnelling aan gaan bieden.... Ik hoop dat we het daar mee gaan redden! Wij gaan in ieder geval heel tevreden en gelukkig de vakantie in!

Profiel Stuur privébericht  

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ]