Het is nu 26 aug 2019, 00:34

Pagina 15 van 15 [ 282 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Groep 3 2018/2019
BerichtGeplaatst: 17 jul 2019, 22:43 
Volwassene

Bedankt voor de ervaringen. Niet heel veel effect van fysio dus. Pendruk en pengreep is wel een punt waar een fysio bij zou kunnen helpen, en ik durf daar zelf geen aanwijzingen over te geven want daar weet ik gewoon weinig van en misschien maak het dan wel erger of te ingewikkeld.

Vandaag met Buddy geoefend met de kleine letter L. We zijn begonnen met Logic of English (wat ik al een tijdje van plan was) en ik heb gedaan alsof de handschriftoefeningen daarbij horen. Logic of English sloeg heel goed aan. Voor handschrift hebben we met de geodriehoek de rechte segmenten in de (lusletter) L gevonden, en toen hij erop ging letten dat hij die stukken recht schreef, vielen spontaan alle luskruisingen op de juiste hoogte. Meteen in het klein geoefend (groep 4 lijntjes) en dat ging prima behalve dat de pen wat bleek uit te lopen als Buddy 'm stil hield in een bocht of op een startpunt.

voorsteltopic
 Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel: Re: Groep 3 2018/2019
BerichtGeplaatst: 18 jul 2019, 21:57 
Volwassene

Hier moet er ook fysio komen voor het schrijven. Ik denk dat juf niet zo'n pluskind in mijn zoon ziet en dat het daarom nog niet van toepassing is. Volgend jaar een andere docent en maar eens kijken wat hij zegt. In mijn familie schrijven alle mannen heel slecht (onleesbaar) dus ik denk dat de fysio niet gaat werken.

Pagina 15 van 15 [ 282 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15