Het is nu 18 nov 2018, 03:14

Pagina 3 van 3 [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Is dit wel wennen?
BerichtGeplaatst: 12 apr 2018, 20:04 
Volwassene

zoonmoeder01 schreef:
Persoonlijk zou ik jou aanraden om ook eens met een goede hb-deskundige te gaan praten als je dat nog niet heb gedaan. Het kan zijn dat jou dochter niet "gewoon" hoogbegaafd is maar bijv. zeer hoogbegaafd en dit kan dan alsnog een mismatch opleveren met "Leonardo onderwijs", waarbij er blijkbaar vaak niet "mag" worden versneld. Ik begrijp uit het verhaal dat er op de peuterspeelzaal ook al bijzonderheden waren. Misschien heeft Sonne gelijk en heeft jou dochter behoefte aan ontwikkelingsgelijken. Maar misschien heeft jou dochter simpelweg behoefte aan meer uitdaging of natuurlijk beide. In ieder geval moet je naar mijn mening de signalen heel serieus nemen. Wij hebben dat achteraf niet voldoende gedaan en ons kind kwa in een zware crisis terecht. De fase van slaapproblemen, terugval in zindelijkheid, zich sociaal terug trekken, weer later hoofdpijn e.d. hadden wij destijds ook gehad. Een groot verschil met jullie situatie was, dat onze zoon pas na 4 jaar vertelde dat hij op school dingen leerde die hij al geleerd had. (Luister dus naar je dochter)

Zoonmoeder

Bedankt voor de tip, ik heb direct contact opgenomen met een plaatselijke deskundige.

Profiel Stuur privébericht  

Pagina 3 van 3 [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3