Het is nu 22 jun 2018, 15:39

Pagina 12 van 12 [ 223 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Groep 3 2017/2018
BerichtGeplaatst: 13 jun 2018, 06:05 
Volwassene

Verkeerd ademen?
Dat kan onbewust en dan krijg je misselijkheid en voelt het heel eng, machteloos en het overkomt je zo ineens.

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2018, 10:37 
Volwassene

Ik herken het. Mijn dochter heeft met name veel last van buikpijn, maar ook van misselijkheid en hoofdpijn. Nu is ze bekend met allergieën, dus buikpijn is bij haar iets wat vaak ook daarmee verband houdt, maar op dit moment heb ik het idee dat het ook psychisch is. Ze is er soms echt ziek van, is ook al een aantal keer een dag thuis gebleven of dat ik haar eerder uit school heb gehaald daardoor. Ik wijt het voorlopig maar aan de drukke periode, het warme weer dat het geweest is en het schooljaar wat ten einde loopt. Eén van haar juffen is geweldig en de andere is ook prima en ze heeft veel vriendinnen op school, waar ze ook graag na schooltijd mee afspreekt. Natuurlijk zijn er ook dingen die beter kunnen, maar de basis is goed, zeg maar. Ik heb het wel met de juf besproken, zij gaat er ook extra opletten en ik weet van haar inmiddels dat ze dat ook echt doet, dus daar heb ik mijn hoop op gevestigd. ;) Nog een paar weekjes en dan is het vakantie! (En dan maar hopen dat de juf(fen)/meester(s) volgend jaar ook fijn zijn...)

BerichtGeplaatst: 14 jun 2018, 12:54 
Volwassene

Dank voor jullie berichten. Ik heb het idee dat het psychisch is, maar er spelen heel veel dingen op dit moment, het is een drukke periode, en het is erg warm. A wisselt van school na dit schooljaar dus wellicht is ze daar ook best mee bezig, en raakt ze daar ook gestresst van. We kijken het nog even aan.

Pagina 12 van 12 [ 223 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12