Het is nu 19 nov 2018, 12:29

Pagina 59 van 59 [ 1164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Peutertopic 2
BerichtGeplaatst: 01 mei 2018, 09:26 
Volwassene

Hier begint de interesse in letters te komen. Ze vond een takje op straat in de vorm van een 'Y' en zei kijk, dat is de i-grec! Ze herkent nu ook de h, m, d, o en f geloof ik. De letterspelletjes worden vooral van papa getolereerd, ik hoef er niet mee aan te komen. ;)
Op de psz gaat het wel weer goed. Die fase waarin ze zich, voor haar doen, heel erg aan mij vast klampte, is weer voorbij. Na de meivakantie nog zo'n vier weken over tot ze 4 jaar is en naar school mag.
Ze begint nu steeds meer te tekenen. Poppetjes met ballonnetjes, zonnetjes, wolkjes met regen en onweer. Ze vindt het heel leuk om te doen. Verder laat ze niet heel veel schoolse dingen zien. Ze vindt het vooral heerlijk om te spelen. Verkleden blijft ze leuk vinden en ook hele verhalen met de Barbies. Gisteren heeft ze de hele middag bij haar oudste zus op de kamer doorgebracht en gespeeld en getekend. Verder is ze altijd alert en adrem ('papa jij hebt allemaal witte tanden en 1 zwarte tand' :lol: )

BerichtGeplaatst: 01 mei 2018, 10:10 
Volwassene

Mag ze zo kort voor de zomervakantie nog starten? Bij ons op school doen ze dat niet.

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: 01 mei 2018, 11:58 
Volwassene

Jahoor, dat is bij ons geen probleem. Ik had ook de keuze om tot de zomer op de psz te blijven, maar ik denk dat jongste echt wel toe is aan groep 1.
Scheelt ook dat ze al weet wie haar juf wordt, hoe haar klas eruit ziet en dat ze er elke dag komt en dus al meerdere juffen en meesters kent van naam en gezicht.

BerichtGeplaatst: 01 mei 2018, 21:02 
Volwassene

Dat zal zeker schelen, zeker omdat ze de jongst is en ook groot wil zijn.

Profiel Stuur privébericht  

Pagina 59 van 59 [ 1164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59