Het is nu 17 okt 2018, 14:54

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Mama weet het even niet meer..
BerichtGeplaatst: 10 okt 2018, 06:20 
Volwassene

deb schreef:
Q leerder zichzelf ‘pas’ in groep 1 lezen, verder herken ik wel heel veel. Wat wij regelmatig deden (doen) is naar open dagen op universiteiten gaan. Zo is er binnenkort weer het weekend van de techniek, waarschijnlijk zit daar wel iets interessants bij. We zijn toen Q 2 of net 3 was ook eens naar de universiteit van Eindhoven geweest, daar heeft ze ruim een uur over de bloedsomloop gesproken met een student. Dat vond Q zó leuk, daar kon ze wel een paar weken op teren. Verder veel musea bezoeken en gewoon uitleggen waar ze vragen over had.
Qua speelgoed, heb je al eens naar thinkfun spellen gekeken? Erg leuk...

En over scholen, ik las ergens Nijmegen. In Lent is of komt een Leonardo kleuterklas heb ik gehoord. Ik zou daar eens contact mee opnemen, zij zullen wel ideeen hebben. Ik was zelf nooit een voorstander van Leonardo klassen (om allerlei denkbare redenen), maar nu Q ongeveer een half jaar in een Leo klas zit en ik een heel ander kind heb ben ik echt om.

Heb toevallig van de week gebeld en we gaan eind oktober naar een informatie avond. Wij wonen in Tilburg dus heel dichtbij is het niet. Maar de informatie kan helpend zijn. :)

Profiel Stuur privébericht  

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2