Het is nu 19 sep 2018, 19:47

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Uitje van Leonardo Zeeland
BerichtGeplaatst: 21 apr 2012, 17:24 
inactief

Vandaag was er een uitje gepland van de afdeling Leonardo Zeeland. Ik had dit bij toeval op de website gezien, want via school (ook een Leonardo) hadden wij niets gehoord. Ik was wel eens benieuwd hoe het zou gaan en dan kan je ook eens met andere mensen erover praten.
Het uitje was in Utropia, dat is een tropische vogel/plantentuin in Middelburg (veel papegaaien, maar ook een vijver vol met koikarpers). De kinderen werden in groepjes verdeeld en gingen een speurtoch doen. T werd wel ondergesneeuwd door de oudere jongens van het groepje waar hij in zat, ik geloof niet dat hij het echt interessant vond. Wat hij wel heel leuk vond: het voeren van de Lori's (met een bakje met daarin nectardrank) en het springkussen....Tja, hij is natuurlijk ook nog gewoon 6 jaar en nog niet zo bezig met alles wat er ophangt en geschreven staat. En wat mij vooral opviel: hij trok ook hier vooral naar de volwassenen toe en niet zo zeer naar de kinderen. Op den duur wel een beetje, dat kwam op het springkussen, maar hij heeft niet iemand gehad waarmee hij ging spelen (heeft hij in de speeltuin soms wel en soms niet, hij moet ook echt wel een klik hebben met een ander kind).
Al met al was het een leuke dag, hij heeft het naar zijn zin gehad en ik heb weer wat andere verhalen kunnen horen.
In het najaar organiseren ze weer iets (was nog niet bekend wat), dus misschien gaan we daar ook heen (hangt ervan af waar, aangezien de meeste mensen allemaal niet van Walcheren kwamen en ik afhankelijk ben van mijn man qua vervoer als het verder weg is).

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ]